sobota 2. ledna 2016

Měsíční chvástačka| listopad + prosinec 2015

Ahoj! Vítám vás všechny u prvního videa tohoto roku. Dneska vám ukážu 10 knih, které jsem si koupila nebo dostala v listopadu a prosinci 2015. V článku pod videem najdete také fotky jednotlivých knih. Tak doufám, že se vám bude video i fotky líbit. A vše nejlepší v novém roky, hodně zdraví, lásky, kamarádu a krásných knih! :)

A teď už pojďme na ty fotky...

Netopýr - Jo Nesbo 

Jitra v Dženínu od Susan Abulhawaové, do konce ledna tuto knihu koupíte v Dobrovském jen za 99!
Tak ať vám ji nevyprodají.. :)
 A jedna romantika - Nejdelší jízda od Nicholase Sparkse. Kniha už byla zfilmovaná a film vám moc doporučuji! A na knihu se taky moc těším. 

 Tuto sérii mám z Levných knih. Každý díl mě stál cca 39 korun. Kupovala jsem ji už někdy v listopadu, ale třeba ji tam ještě budou mít! :)
 A konečně - série Kostičas. První díl (Kostičas) i druhý díl (Vidořád) mají naprosto úžasné obálky. Recenzi na Kostičas si můžete přečíst zde. Vidořád jsem právě dočetla a je naprosto úžasný!
Oba díly vám stoprocentně doporučuji a nemůžu se dočkat pokračování.
Teď jedna historická kniha - Jsou světla, které nevidíme od Anthonyho Doerra. Kniha se odehrává v 2. světové válce. Moc se na ni těším! 
 A jako poslední knížku tu mám kuchařku od Markéty Pavleje, která píše blog Kitchenette. Její kuchařka - Rok v kuchyni - je naprosto úžasná.


 A na závěr ještě jeden pohled na všechny knihy, jen z jiného úhlu :)

1 komentář:

  1. Jů, máš stejnou postel jako já! :D :)
    A seš děsně sympatická! :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D