čtvrtek 6. února 2014

Měsíční chvástačka - leden 2014

Ten čas tak strašně letí. :) Před chvilkou byly ještě Vánoce a teď už máme začátek února a s ním i chvástačku za leden. Protože byly Vánoce, v lednu měl táta narozeniny a teď na začátku února i mamka s bráchou, nemohla jsem utratit moc peněz za knížky. (teda skoro žádné).

Koupila jsem si všeho všudy dvě.

Zlodějka knih - Markus Zusak
- kniha jsem už přečetla, moc se mi líbila a napsala jsem na ni recenzi.

Zdroj: obálka










Čas mezi námi - Tamara Ireland Stoneová 
- taky jsem ji už přečetla a recenzi najdete tady
- jenom bych ještě něco málo chtěla říct k mému hodnocení - 3,5 hvězdičky. Příběh sám o osobě se mi moc líbil, ale to vydání s chybami už moc ne a první půlka knihy (nebo spíš třetina) mě moc nebavila. A nechtěla jsem ji dávat 4 hvězdičky. Kdyby to bylo v procentech, tak bych dala tak 60-70%. Možná začnu používat právě procenta. Co máte radši - hvězdičky nebo procenta? Budu ráda za každý názor.

Zdroj: obálka







A jak už jsem psala výš, táta měl narozeniny a dostal od kamaráda první tři díly série s detektivem Joonou Linou od Larse Keplera. A jelikož mám čtvrtý díl, přesvědčila jsem ho, abych si je mohla dát do své knihovničky. Stejně na ně neměl místo. :) Tak tady jsou:

Hypnotizér - Lars Kepler
- jakmile knihu dočtu, napíšu recenzi :). Jsem sice zatím na začátku, ale moc se mi líbí a baví mě.

Zdroje: obálka






Paganiniho smlouva - Lars Kepler

Zdroje: obálka









Svědkyně ohně - Lars Kepler

Zdroj: obálka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D