sobota 21. března 2015

The Social Media Book Tag



Po dlouhé době jeden TAG. Otázky mám z blogu Ells (Svět Nadpřirozena). 


Twitter – Tvoje nejoblíbenější knížka pod 200 stránek.
Pod 200 stran jsem nečetla snad žádnou knihu, ale docela se mi líbila kniha Dívka, která sahala po hvězdách (Sarah Addison Allen) a má 208 stran.

Facebook – Knížka, do které tě všichni nutili.
Tady bych změnila knihu za film, protože taková kniha snad není. Kamarádka mě už asi 4 roky přesvědčuje, abych se podívala na Dlouhou cestu (je to film podle knihy od Nicholase Sparkse), ale já si ho ještě nepustila, asi z principu. I když podle všeho by to měl být skvělý film a časem se k němu třeba dokopu a pustím si ho.

Tumblr – Knížka, kterou jsi četl/a, když ještě nebyla populární.
Ve světě už asi velmi známá byla, ale v Česku o ní v té době nebylo moc slyšet. A je to kniha To nejlepší z nás od Nicholase Sparkse. Četla jsem ji asi před tři čtvrtě rokem, kdy mi ji mamka koupila omylem k svátku. (Původně jsem chtěla od tohoto autora jinou, ale nakonec mi to vůbec nevadilo, protože je naprosto skvělá.)

Youtube – Kterou knížku si přeješ vidět zfilmovanou?
Rozhodně Vypravěčku. Naprosto dokonalá kniha o druhé světové válce. Moji recenzi, ve které tuto knihu všem doporučuji, si můžete přečíst zde.

MySpace – Knížka, která se ti líbila, když jsi byl/a mladší, ale teď už by to asi bylo jinak.
Taková snad ani není. Protože nemám problém si znovu přečíst Krtečka nebo Runcajse, či jakoukoli jinou pohádku. Ale z období cca 11, 12 let by to byly asi takové ty holčičí knížky, které byly všechny úplně stejné, ale všechny jsme je četly s nadšením. :)

Goodreads – Kterou knížku doporučuješ všem?
Takových je víc, nemám jednu nejoblíbenější. Z romantických knih třeba Život jedna báseň (Collen Hoover), z historických  již zmiňovanou Vypravěčku (Jodi Picoult) nebo Ve stínu černých ptáků (Cat Winters) a z detektivek rozhodně jakoukoli knihu od Agathie Christie a pak od Larse Keplera Svědkyni ohně. Tyto tři žánry čtu nejčastěji.

Ask.fm – Na kterou knihu se tě lidé nejvíce ptali?
Asi na Hunger games nebo na Divergenci.

We heart it – Která kniha pro tebe má citový význam?
Kája Mařík od Felixe Háje. :) Celou sedmidílnou sérii jsem jako malá četla minimálně třikrát, čtyřikrát a některé knihy jsou už v docela dezolátním stavu. Ale o tom nikomu neříkejte!

Spotify – Ve které knize je hlavní hudba, nebo kterou hudbu z knihy máš rád/a?
Z filmového zpracování Divergence mám ráda Beating Heart od Ellie Goulding. A kdyby vás třeba zajímali oblíbené písničky z filmu, tak to budou stoprocentně všechny z Frozen. (Ledové království.) To je naprosto dokonalý animák!! A ano vím, že mi bude za chvilku sedmnáct... :)

Snapchat – Kniha nebo série, která tě bavila jen chvíli, přesto sis myslel/a že bude dobrá?
Taková snad žádná není. Nebo možná, by na to trošičku seděla Divergence - třetí díl Aliance mě už tolik nebral oproti předchozím dílům. Ale špatná nebyla.

A teď přichází ta část, kdy bych měla někoho nominovat. Ale jelikož mě samotnou nikdo nenominoval, tak vás vyzývám všechny, abyste se zapojili. :) Když pak dáte odkaz s vašimi odpověďmi třeba do komentářů, moc ráda si vaše odpovědi přečtu.

12 komentářů:

  1. Super TAG, myslím, že si odpověděla vážně dobře, já bych ve většině moc nevěděla, ale s písní k Divergenci souhlasím, jelikož patří mezi mé nejoblíbenější :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně vyplněný TAG a když už to tak hezky nabízíš, určitě se zapojím :) A Divergenci celkově i Beating Herat mám taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Moc ráda si přečtu Tvé odpovědi. Hoď sem potom prosím odkaz. :)

      Vymazat
  3. Skvělý TAG :) S tu Vypravěčkou máš pravdu v sobotu jsem ji přečetla a je hodně skvělá. Káju Maříka jsem také četla a celou sérii mám doma. Na Dlouhou cestu se určitě koukni je to skvělý film. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělé, že se Ti taky Vypravěčka Líbila. :) Asi mi nic jiného nezbude, než si ji pustit. Ale pak pravděpodobně přijde ten moment, kdy si budu říkat: "Proč jsem si to nepustila dřív??" :D

      Vymazat
  4. Na Dlouhou cestu se určitě podívej, povinně! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super TAG! 100% se zúčastním :D
    knihomolky4ever.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se Ti líbí. Poslala bys mi pak třeba prosím odkaz? Moc ráda si přečtu Tvoje odpovědi. :)

      Vymazat
  6. Tak to já pod dvě stě stránek četla hodně knížek, v poslední době hlavně ze seznamu k maturitě :) N Agathu Christie se také v dohledné době chystám, nedávno jsem si ji donesla s knihovny. Ale jinak moc knížek, které zmiňuješ, neznám. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Slot Games at JT Hub
    Slot Games at JT Hub. 의왕 출장마사지 A 사천 출장샵 place for slot play at JT Hub. Play free 익산 출장마사지 slot demos, 서울특별 출장샵 review & bonus 시흥 출장샵 codes. All games. 24/7.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D