neděle 28. prosince 2014

Co jsem dostala k Vánocům 2014

Vánoce jsou pryč a tak vám můžu ukázat dárky (knihy), které jsem dostala od Ježíška. Schválně jsem mve videu mluvila jenom o knihách, protože nevím, jestli by vás zajímaly ty ostatní dárky, ale pokud ano, tak stačí napsat a já bych třeba pak dotočila ten zbytek. Doufám, že se vám bude video líbit a budu ráda, když se pochlubíte, co jste dostali vy. A teď pojďme na to!


Jestli si chcete prohlédnout i nějaké fotky, tak klikněte na Další informace.



8 komentářů:

  1. Stiega Larssona vidím hodně ráda, jeho knihy jsou strhující - přečetla jsem zatím první dva díly a první díl jsem si ještě poslechla jako audioknihu (doporučuji, pokud znáš Martina Stránského a jeho úžasný hlas). I filmy jsou fajn, ale ty jsou nehorázně zkrácené a ve Švédské verzi je hrdinka Lisbeth vykreslena ne jako drobná, malá dívka, ale jako vysoká a vypracovaná bojovnice, což mě zarazilo :D
    Pokud chceš, můžeš se podívat na můj blog: http://the-black-butterfly.blog.cz/ ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě ježíšek nadělil 8 knih :) a ještě tablet na kterém teď čtu pořád! :D
    Jinak taky píšu: http://zavk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pekná kôpka. 16 storočie mám doma aj ja, no nejako sa k nemu neviem dokopať :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám knih tolik, že mi je raději už ani nikdo nedává, ale jediné knížky které jsem k ježíšku dostala byla právě trilogie milénia. Vůbec jsem je nechtěla, přesto že mám severské kriminálky víc než ráda, ale Milénium mi vadilo protože se mi zdálo, že ho četl každý. Nakonec jsem ale sama byla překvapená jakou jsem z něho měla radost. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Týjoo kolik máš doma knížek?? Mrkni se na můj a sestry blog knížek jsme dostaly o dost méňě,ale třeba najdeš inspiraci pro nové čtení nebo aspoň zjistíme že ty knížky co máme jsou totálně hrozný! :D style-et-vie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesné číslo opravdu nevím. Já mám knihovnu u sebe v pokoji, kterou si vytvářím sama, ale pak máme další hromadu knih v obýváku a u táty v pokoji. Na váš blog určitě mrknu. :)

      Vymazat
  6. Opravdu krásné knihy! Na video bohužel nemůžu mrknout, protože mi tu nenaskakuje ale hned doma se mrknu :-)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D