úterý 30. prosince 2014

Report z brněnského vánočního knižního srazu

Dne 27. 12. 2014 jsem se zúčastnila úžasného srazu, který pořádala Irča (Rodaw z Knihánkova) a tak jsem o tom natočila video. Doufám, že se vám bude líbit a jedna rada na závěr - choďte na knižní srazy!! :)


A nějaké fotky na závěr.

Všechny tyto knihy Irča donesla a rozdělila mezi nás.
Omlouvám se za nekvalitu hlavně těch posledních fotografií - fotila jsem je mobilem a za umělého světla...

6 komentářů:

  1. Jak já miluju tvoje videa! :)
    Muselo to být super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem strašně ráda, děkuju moc! A bylo to vážně skvělé. :)

      Vymazat
  2. To musel být skvělý sraz, hrozně mě mrzí, že jsem onemocněla, když jsem konečně byla odhodlaná tam jet :/ Snad mi to vyjde příště :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano :) Budu ráda, když Tě třeba někdy poznám, máš moc pěkný blog. ;-)

      Vymazat
  3. Škoda, že jsem tam nebyla, protože je vidět, že jste si to všichni opravdu užili :) Přivezla jsis domů víc knih než já dostala k Vánocům! Jinak pěkné video i fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ještě na žádném srazu nebyla a docela bych se bála tam jít, ale doufám, že se odvážím.. Rovnou tento bod můžu přidat do mého seznamu předsevzetí na rok 2015.. Tak snad :D :) Jinak krásné knížky, taková hromada, wow :D :) Jinak máš opravdu příjemné video, dobře se posloucháš :) A opravdu jsi mě na nějaký ten sraz nalákala, tak uvidím, jestli se nakonec vážně odvážu :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D