pondělí 28. prosince 2015

Knižní výzva na rok 2016

Já se účastnila již více výzev tohoto typu, ale nikdy jsem to nedotáhla do konce. A tak jsem se rozhodla, že letos, nebo spíše příští rok to do konce dotáhnu! Narazila jsem na výzvu pro rok 2016 na blogu Ells, která mě velmi zaujala, zvláště pak ty ikonky a tak jsem se rozhodla, že se zúčastním. Tak mi držte palce prosím! :)


Na začátek se budu držet při zemi a stanovuji si hranici 70 knih. Ale doufám, že ji pokořím s co největším počtem knih!

Průběžně sem budu knihy, které přečtu, dopisovat. Tak už se těším na to, jak budou přibývat. Jakmile bude leden, vrhnu se na to!


...a nakonec...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D