pondělí 31. března 2014

Měsíční chvástačka - březen 2014

Ahoj, je tu konec měsíce a s ním i měsíční chvástačka. Natočila jsem video, první na toto téma. Snad se Vám bude líbit. Napište mi, jaké knížky jste si pořídili vy. :)

A ještě si můžete přečíst recenze o kterých jsem mluvila:
Mráz - James Hayman, Nebezpečná láska - Kateřina Petrusová, Nepřítel mého nepřítele - Kateřina Petrusová (připravuji), Zakázaná přitažlivost - Kateřina Petrusová (připravuji) 

Malá ochutnávka:

***



5 komentářů:

  1. Na Nepřítele mého nepřítele a Zakázanou přitažlivost se dost těším, protože Nebezpečná láska byla skvělá!! A jinak moc fajn video. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma od KP Zakázanou přitažlivost a teď čekám až mi přijde Neezpečná láska a Nepřítel mého nepřítele abych mohla začít postupně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někde jsem četla, že když na sebe tyto díly navazují volně, četl někdo rovnou druhý díl. Rozhodně začni od prvního a 100% si to užiješ :D (A jednička se mi stejně líbila asi nejvíc) ;-)

      Vymazat
  3. Já jsem z těch, co četli druhý díl, jako první. No, v ničem to nevadilo, ale přeci jen, dozvěděla jsem se tam věci, které jsou v prvním docela zásadové. :-)
    Jinak pěkná chvástačka. :-)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D