úterý 13. května 2014

HOW I READ - TAG

Tento tag jsem viděla u Ohany z blogu Ohana's world od pure imagination. Vypsala i otázky, které přeložila z angličtiny a snad nebude vadit, když na ně odpovím i já. :)

Jak přicházíš na nové knihy ke čtení? 

Mám více variant. První je, že když procházím knižní blogy a narazím na nějakou knížku, která má dobrou recenzi, tak si většinou najdu ještě další hodnocení, abych znala více názorů a když se mi líbí jak obálka, tak anotace nebo děj, tak si ji koupím. Druhá varianta je, že nějakou knihu objevím až v knihkupectví a zaujme mě na tolik, nebo jsem už o ní dříve slyšela, že si ji prostě koupím. Ale to se nestává moc často. :)


Jak jsi začala číst?

Já četla už od mala. Měla jsem vždycky období, během kterých jsem toho přečetla hrozně moc a jindy zas téměř nic. Pak jsem v říjnu 2013 viděla u Rodaw recenzi na knihu Měděný jezdec od Paulliny Simons. Kniha i Irča mě zaujaly a zrovna jsem měla svátek, tak mi ji mamka koupila a tak začalo poslední velké čtecí období.


Jak se mění tvůj vkus na knihy?

Podle nálady. Prostě vždycky čtu to, to chci. Takže někdy krimi nebo detektivky, jindy jsem třeba unavená a chci jenom odpočívat a tak sáhnu po romantické knížce. 


Jak často nakupuješ knihy?

Tak jednou za měsíc až za dva, někdy i méně. :( Většinou si totiž koupím více knih než jenom jednu a nemám zase tolik peněz, abych byla pořád v knihkupectví, i když knih, které si chci koupit je dost.


Jak jsi začala dělat videa?

Zase, inspirovala mě Rodaw. Chodím s ní na gympl a je prostě super.


Jak reaguješ na špatný konec v knize?

Brečím... I když to se stalo jenom jednou. A to u knihy Hvězdy nám nepřály od Johna Greena. Jinak jsem naštvaná, smutná... Vždy stejná otázka: Proč to muselo skončit takto?!?

Jak často se díváš na poslední stranu knihy?

Téměř vůbec. Protože párkrát jsem to udělala a pak mě dost mrzelo, že jsem věděla, jak kniha skončí... Radím vám, nedělejte to!!

Tak doufám, že se vám tag How I read líbil a budu ráda za vaše komentáře. :)

2 komentáře:

  1. Já jsem jako mladší trávila hodně času v knihovně a vybírala knížky, dneska si buď vybírám knížky z blogových recenzí, nebo co mi doporučí kamarádky a nejčastěji čtu povinnou četbu do školy.
    S těmi posledníma dvěma odpověďma s tebou souhlasím. Na poslední stránku jsem se nikdy nepodívala, zkazilo by to celé kouzlo té knížky.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D