čtvrtek 15. května 2014

Ukázka z knihy (5)

Pokračování příběhu... :)

...
Toto mě naprosto dostalo, má pravdu, ale já se neubíjím svými problémy a ani nedělám nic, čím bych je kompenzovala. Jenom prostě chodím do práce od rána do večera, abych moc nepřemýšlela.. Uvědomím si, co jsem si pomyslela, ale přesto musím odpovědět tomu chytrákovi, kterému vykukují modrá kukadla za černými obroučky brýlí.
 ,,Uznávám, že máte pravdu, ale jsou lidé, kteří neradi mluví o svých problémech před cizími lidmi a to jde úplně stranou nějaký slib mlčenlivosti, který vy psychouši držíte.“
,,Tím pádem má otázka zní, proč jsi sem přišla.“
,,To je jednoduché, chtěla jsem vědět, jak to tu vypadá,“odpovím tázavě.
David se rozesměje nakloní se přes stůl blíže ke mně a navrhne: ,,Pokud trváš na tom abychom se znali, tak mi bude největším potěšením pokud dovolíš.“
,,Zveš mě na rande Davide?“
,,Ne, to bych si nedovolil. Zvu tě na pravej Manhattenskej hot-dog za rohem. Co ty na to?“
...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D