čtvrtek 20. listopadu 2014

Bylo nebylo (4)

 

 Bylo nebylo je čtvrteční meme a pořádá ho Kath.

O co jde:
Cílem je zveřejnit první větu z knihy, kterou čtete.
***
Plavba Jitřního poutníka - C. S. Lewis


Byl jednou jeden chlapec, a ten se jmenoval Eustace Clarecne Scrubb, a skoro si to zasloužil.

Zdroje: obálka

6 komentářů:

  1. Knihy miluji a první věta je podle mně ta nejhezčí protože nás ponoří do té úžasné chvilky kdy se věnujeme jen knize a její kráse.
    Momentálně čtu ,,Soud padlých andělů,, a první věta je ,, Na nádrži Šemaja jsem se ocitla potom, co mi přestalo být srdce a mozková aktivita se nezvratně zastavila.,,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je teda docela pesimistická první věta, ale líbí se mi. :) O knize jsme neslyšela, ale podívám se na ni.

      Vymazat
  2. Super článek ♥
    Přeji hodně úspěchů ♥♥
    http://worldbyveru.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Letopisy Narnie jsou úžasnou sérií mého dětství. Četla jsem je, když všichni ostatní louskali pod lavicí Harryho Pottera a mám na ně spoustu hezkých vzpomínek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, ten nápad se mi moc líbí, třeba se taky do projektu přidám!

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D