pátek 14. listopadu 2014

Unboxing (6)

Před chvilkou mi dorazil tento balíček a já se chci s vámi podělit o jeho vnitřek. Knihu mi zaslal eshop megaknihy.cz, za což jim strašně moc děkuji. Ale teď se už pojďte podívat na fotky...
A asi nemusím ani říkat, že se na knihu strašně moc těším. Malý spoiler: týká se druhé světové války.












12 komentářů:

  1. Tuto knihu bych si chtěla přečíst. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Vypravěčka je dokonalá kniha.. Už jsem ji přečetla a neskutečně se mi líbila :3

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na tenhle kousek mám také zálusk :). A k tomu - ta záložka je úchvatná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kniha je zevraj super, ale mna najviac ocarila ta zalozka, milujem ovecky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Šíleně se mi líbí přebal a ta záložka!:3 Moc se těším na tvoji recenzi:).

    OdpovědětVymazat
  6. Jak mi mohl tvůj blog tak dlouho unikat?! Strašně se mi líbí! :D :)
    Vypravěčku mám na svém wishlistu taky, snad se k ní brzy dostanu! :)

    OdpovědětVymazat
  7. O knihe som už počula aj som na ňu čítala recenziu, ktorá bola rozhodne pochvalná, takže dúfam, že sa ti bude príbeh páčiť :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tu jsem si objednala u přítele pod stromeček a už se strašně těším :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavá kniha a můj oblíbený eshop :-)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D