středa 19. listopadu 2014

Teaser Tuesday (4)

Teaser Tuesday je úterní meme.

O co jde:

  • Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
  • Otevři ji na náhodné stránce.
  • Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.
  • NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!!
  • Sdílej taky název knihy a autora, aby si mohli ostatní TT účastníci tuhle knihu přidat do své “to-read” záložky.
  • ***
    Zadání jsem si trochu upravila k obrazu svému, jelikož není úterý a nebudou to dvě věty, ale krátká ukázka. :)

    Vypravěčka - Jodi Picoultová


    Pocítila jsem, jak mě otec chytil za ruku nečekanou silou, neměla jse tušení, že je jí ještě schopen. "Minusio," zašeptal. "Podívej se na mě." Počkal, dokud jsem mu neumřela pohled do očí, dokud jsem nezačala dýchat pomaleji a panika mě neopouštěla. "Pokud zemřeš, bude to kulkou do srdce, ne do hlavy. Slibuju."
    Vypravěčka, str. 306

    4 komentáře:

    1. Vypravěčku už vážně musím mít!! :D
      A označila jsem tě do TAG, který jsem na českých blozích ještě neviděla - EMOJI book tag. Kdyby ses chtěla zapojit, budu ráda. :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Moc děkuji za označení. Je to super tag, ale nejsem si jistá, jestli má cenu, abych se do něho zapojila i já, ikdyž nejčastěji používám ty tři základní smajlíky... :) Ještě to zvážím. ;-)

        Vymazat
    2. Vypravěčku si přeji k vánocům. Už se nemohu dočkat až ji budu o vánocích číst. :))

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. To je super :) Tak pokud se Ti bude chtít, budu moc ráda, když mi pak napíšeš, jak se Ti líbila, nebo kouknu na recenzi.

        Vymazat

    Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D