sobota 15. listopadu 2014

On my Wishlist (16) - Co si přeji k Mikuláši

 
Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
 Může se jednat o jakkoliv staré knihy.

***

Milénium - Stieg Larsson


Ano, vím, že se většinou od Mikuláše dostávají sladkostí. Těch mám ale dost jenom přes Vánoce a tak jsem se letos domluvila na knížkách. (Doufám, že dostanu všechny). K samotnému Mikuláši by to byla jedna a na další dvě spadá jedna taková moje domluva s tátou. Že za každých 20 jedniček dostanu jednu knihu. A táta mi už dvě knihy "dluží", tak jsem to takto krásně spojila dohromady.

Myslím, že valná většina z vás tuto sérii zná. Já si na ni dělám zálusk už docela dlouho.
Zatím jsem na tuto sérii nenašla žádnou špatnou recenzi a prostě to vypadá, že všechny tři knihy jsou naprosto dokonalé a já doufám, že se mi budou líbit. První díl je dokonce zfilmovaný s Danielem Craigem v hlavní roli. Já si zatím schválně nepustila ani trailer, protože si chci nejdřív přečíst knihu, ale hned potom se vrhnu i na ten film.

Pokud jste již tuto sérii četli, líbila se vám?

Zdroje: http://www.stieg-larsson.cz/milenium.html

8 komentářů:

  1. Ja zas k Mikulášovi väčšinou chodím do kina, dobre že si mi to pripomenula :D Inak tieto knižky by som si tiež prečítala :3

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, knihy vyzerajú úžasne! :) U nás sú len sladkosti :D

    - pozývam ťa na moju GA :)
    http://misha-book-maniac.blogspot.sk/2014/11/prva-bleskova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já na Mikuláše nedostávám nic. :D Larssonovky jsou super, přečetla jsem všechny tři a moc se mi líbily! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Millenium je najlepsia trilogia na svete! Velmi odporucam :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto knihy vůbec neznám, ale vypadají zajímavě. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec mě nenapadlo si k Mikuláši přát knihu :D To zkusím!
    zavk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus, mě to taky napadlo až letos. Proč bych přece měla dostávat třeba nějaké sladkosti, kterých je hromada o Vánocích, když bych místo toho mohla dostat knihu? :)

      Vymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D